Odpovědi na nejčastější dotazy
Obecné
Quality Austria je hrdá na úroveň ochrany osobních údajů, které nepředává dále třetím stranám. Více informací ohledně jejich zpracování je k dispozici v Memorandu o zpracování osobních údajů v sekci ke stažení.
Všechny společnosti certifikované podle standardů bezpečnosti a ochrany zdraví při práci mají povinnosti oznamovat závažné incidenty, události a porušení právních povinností. Pro oznámení jakéhokoliv porušení prosím zašlete formuláře pro hlášení na na office@qualityaustria.cz. Quality Austria se bude oznámením zabývat a na základě jeho hodnocení určí další potřebné kroky (žádné opatření není třeba / zvláštní audit / odebrání certifikátu).
U jednotlivých produktů a oblastí je vždy uvedena odpovědná osoba, kterou můžete e-mailem kontaktovat. Pokud již máte vaši kontaktní osobu (např. auditora), tak vám i ona velmi ráda pomůže a poradí. Potřebujete-li další podporu ohledně služeb a produktů, obraťte se na naši kancelář office@qualityaustria.cz.
Všechny kurzy, workshopy a obnovovací semináře (refreshing) mohou být realizovány jako in-house kurzy. Rovněž nabízíme kurzy šité na míru podle vašich potřeb a požadavků. Pro další otázky ohledně in-house kurzů kontaktujte náš tým.
Užívací poplatek (nyní € 385, - za rok pro společnosti do 50 zaměstnanců / € 755, - za rok pro společnosti s více než 50 zaměstnanci - bez ohledu na počet certifikátů) za užívání qualityaustria dokladov o zhode a značiek zahŕňa:
- první vydání qualityaustria certifikátu nebo dokladu o shodě
- rok (12 měsíců) trvající užívací právo certifikátu a značky dokládající shodu pro podnikatelské účely, především pro účely reklamy a budování důvěry obchodních partnerů, klientů i šikoré veřejnosti
- vydání IQNet certifikátu (v ceně poplatků v případě schválených standardů)
Přehled všech našich produktů najdete zde.
Pro více informací ohledně společnosti Quality Austria, navštivte stránku o společnosti.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?