Systém řízení kvality – ISO 9001
ISO 9001 umožňuje organizacím po celém světě poskytovat služby a produkty splňující požadavky kvality na mezinárodní úrovni a to bez ohledu na jejich velikost a zaměření. Zavedený management jakosti slouží také ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení interních procesů. Po celém světě zavedlo tento mezinárodní standard již více než milion organizací.
Zákaznické benefity
Existuje mnoho důvodů a argumentů ve prospěch zavedení managementu kvality dle normy ISO 9001:
- prokazatelná kontrola managementu kvality podle mezinárodního standardu a zajištění procesů v organizaci
- skutečná příležitosti pro zvýšení orientace na zákazníka a jeho spokojenosti
- snížení množství stížností, úspora nákladů a zvýšení efektivity i právní jistoty
- trvalé zaměření na procesy a jejich zlepšování, snížení množství procesů a skrytých nákladů
- podpora firemního rozvoje, interní komunikace, motivace a odpovědnosti zaměstnanců
- úspěšná certifikace vede v mnoha oborech k možnosti zalistování do seznamu dodavatelů a zlepšení image organizace
- dobrý základ pro organizace, které čelí dalším požadavkům daného oboru nebo jiným požadavkům (životní prostředí, bezpečnost a ochrana zdraví při práci apod.)
- zvýšení hodnoty organizace
- dobrý základ pro organizace usilující o Business Excellence
Certifikace, posouzení a hodnocení systému
Školení a personální certifikace
kurzy
semináře
blended learning
e-learning
refreshing semináře