03. Srp 2023
Stručné shrnutí od M.Wiener a M. Lucyshyna
Kvalita? Klíč k úspěchu
Kultura kvality je klíčem k úspěšnému zvládání výzev a příležitostí, které se objevují v neustále se měnícím světě.
Zajišťuje, že společnosti dokáží jednat flexibilně, s ohledem na potřeby zákazníků, dlouhodobě udržitelně a s uvědoměním si rizik. Řešení otázky kultury kvality přináší jednotlivcům i organizacím řadu výhod. Melanie Wiener a Mischa Lucyshyn, školitelé a spolupracující experti společnosti Quality Austria, pro vás shrnuli některé z nejdůležitějších přínosů:
Pro jednotlivce:
- Rozvoj kompetencí: Díky tomu, že se budete setkávat s kulturou kvality, si rozvinete své znalosti a dovednosti související s řízením a zlepšováním kvality. To může rozšířit vaše profesní perspektivy a zlepšit vaše kariérní možnosti.
- Povědomí o kvalitě: Pochopením významu kvality a jejím začleněním do způsobu myšlení a práce si jednotlivci mohou vytvořit vyšší povědomí o kvalitě, které vede k vyšší morálce, silnějšímu pocitu odpovědnosti a lepším službám zákazníkům.
- Prevence chyb a schopnost řešit problémy: Díky seznámení se s kulturou kvality se naučíte, jak identifikovat, předcházet a napravovat chyby v rané fázi. Budete schopni systematicky řešit problémy, nacházet účinná řešení a dosahovat neustálého zlepšování.
- Týmovost a spolupráce: Kultura kvality podporuje spolupráci a sdílení nápadů a osvědčených postupů. Jednotlivci se naučí pracovat v týmech, sdílet informace, učit se jeden od druhého a vzájemně spolupracovat na zlepšování kvality.
Pro firmy:
- Konkurenceschopnost: Silná kultura kvality umožňuje společnostem nabízet vysoce kvalitní výrobky a služby, které splňují nebo dokonce i překonávají očekávání zákazníků. To zvyšuje konkurenceschopnost společnosti a umožňuje jí zaujmout na trhu odlišnou, výhodnější, pozici.
- Věrnost a spokojenost zákazníků: Společnost se silnou kulturou kvality bude schopna zvýšit spokojenost zákazníků a vybudovat si jejich dlouhodobou loajalitu. Poskytováním vysoce kvalitních výrobků a služeb lze vybudovat pozitivní vztahy, které povedou jak k opakovaným nákupům, tak ke kladným referencím.
- Efektivita a úspora nákladů: Kultura kvality podporuje neustálé zlepšování procesů a pracovních postupů, což umožňuje podnikům pracovat efektivněji, snižovat počet chyb, minimalizovat plýtvání a šetřit náklady.
- Zapojení a motivace zaměstnanců: Kultura kvality pomáhá zvyšovat spokojenost a motivaci zaměstnanců. Pokud zaměstnancům poskytnete jasnou vizi kvality, dáte jim odpovědnost a vtáhnete je do procesů zlepšování, budou více motivováni a zainteresováni.
- Řízení rizik: Silná kultura kvality pomáhá společnostem včas identifikovat rizika a aktivně jim čelit. Tím se snižují potenciální škody a rizika vyplývající z odpovědnosti.
Aktuální nabídka kurzů:
Produktová skupina:
Norma:
Zůstaňte s námi v kontaktu:
- zaregistrujte si odběr našeho pravidelného newsletteru qualityaustria & CIS times!
- sledujte nás na Facebooku či Linkedin
- ohledně školení a certifikací nás kontaktujte prostřednictvím: našeho emailu